fischer_logo

Znana wszystkim miłośnikom sportów zimowych, zwłaszcza narciarstwa klasycznego marka FISCHER bierze pod swoje skrzydła inną sportową markę, mianowicie ONE WAY, która do niedawna także zaopatrywała sportowców w odzież i sprzęt przeznaczone do uprawiania dyscyplin zimowych. Niestety na początku roku ogłosiła bankructwo, a na wykupienie zdecydowali się właśnie włodarze FISCHERA.

 

Firma ONE WAY została założona w 2004 roku w Finlandii, produkowała gogle (okulary narciarskie), popularne u nas kije biegowe, odzież i inne akcesoria, w tym od czasu do czasu także narty biegowe i buty. Na początku roku firma ogłosiła upadłość, a skorzystał na tym austriacki FISCHER, który przejął z masy upadłościowej firmy prawa do znaku towarowego ONE WAY i inne prawa patentowe marki na czas nieograniczony.

 

Obecnie marka ONE WAY przechodzi konieczną reorganizację, by zostać włączona do grupy FISCHERA. – Naszym celem jest rozwinięcie marki ONE WAY na tyle, by dołączyła do grona światowych liderów jeśli chodzi o kije dla narciarstwa biegowego i alpejskiego. Marka ma potencjał także w dziedzinie akcesoriów i odzieży, zwłaszcza w Skandynawii – przyznał specjalista od SEO marki FISCHER, Franz Fottinger. Prawdopodobnie marka ONE WAY będzie funkcjonować podobnie jak choćby SPORT 2000 czy fluege.de, które to nazwy znajdują się na nartach skoczków narciarskich

 

Fischer to jeden ze światowych potentatów w dziedzinie sprzętu zimowego, zwłaszcza dla sportów narciarstwa klasycznego, ale i hokeja. Siedziba założonej w 1924 roku marki znajduje się w Austrii, a produkcję zlokalizowano w Austrii i na Ukrainie.  

 

informacja prasowa, redakcja Kasia Nowak